Tunnistautuminen sovellukseen ei onnistu
Veripalvelu käyttää sovelluksessa tunnistautumispalvelu Signicatia todentaakseen käyttäjän henkilöllisyyden. Mikäli pankkitunnusten syöttämisen jälkeen sovellus jää jumiin, etkä pääse eteenpäin itse sovellukseen, on todennäköisesti kyseessä huoltokatkosta, joka ei ole Veripalvelusta riippuvainen. Kannattaa kokeilla myöhemmin tai vaikka samana päivänä uudestaan.
Jos olet Säästöpankin asiakas eikä tunnistus onnistu Luovuttajan sovelluksessa, toimi seuraavasti:
- Varmista, että olet asentanut tunnistussovelluksen uudelleen, jos olet vaihtanut puhelinta. Tämä koskee erityisesti Android-käyttäjiä. iOS-käyttäjillä vastaavaa ongelmaa ei ole raportoitu.
- Lisätietoja ja ohjeita löydät Säästöpankin sivulta.
- Jos sinulla on jonkin toisen pankin tunnukset, kokeile niitä tunnistukseen.
Jos näistä huolimatta tunnistautuminen ei onnistu, ota uudelleen yhteyttä meihin, niin selvitämme asiaa tarkemmin.
Yhteydenotto: luovuttajansovellus@veripalvelu.fi. Ilmoita samalla, mikä puhelinmalli on käytössäsi (Apple/Android) sekä puhelimesi käyttöjärjestelmän versio (esim. iOS 16.2 tai Android 10.0). Näin voimme selvittää tarkemmin, mistä ongelma saattaa johtua.